۲۳ تیر

بهترین دکترمتخصص زنان و زایمان در شمال تهران

بسیاری از خانم ها زمانی از رفتن به دکتر زنان واهمه دارند و تصور می کنند زمانی که مشکل حادی دارند باید مراجعه کنند. اما واقعا از چه سنی و در چه مواردی باید به پزشک مراجعه کرد .

از چه سنی باید به متخصص زنان مراجعه کرد ؟

یک خانم می تواند از زمان کودکی تا زمان میانسالی مشکلات و بیماری هایی داشته باشد . از آنجائیکه برخی از بیماری ها در زنان علائم مشخصی ندارد جز با انجام معاینه و بررسی ها نمی توان آن را تشخیص داد . به همین دلیل بعد از شروع اولین پریود مراجعه به پزشک برای چکاپ در هر ۶ ماه یک بار ضروری است .  این موضوع به اندازه ای اهمیت دارد که از بیماری های جدی همچون سرطان پیشگیری می کند . به عنوان مثال برخی از انواع بیماری زگیل تناسلی علائمی ندارد و با گذشت زمان تشدید پیدا می کند در صورتی که درمان صورت نگیرد منجر به بروز سرطان دهانه رحم می شود . بنابراین درصورتی که فرد چکاپ دوره ای داشته باشد این بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده و درمان می شود.

متخصص زنان در زعفرانیه

مشکلی نداریم بازهم نیاز به چکاپ داریم ؟

بسیاری از خانم ها از معاینه و بررسی واهمه دارند بنابراین توجهی به سلامت خود ندارند . همان طور که گفتیم برخی بیماری ها بدون علامت می باشند و تنها با معاینه و تست تشخیص داده می شود . بخصوص در مورد خانم هایی که ازدواج کرده اند یا رابطه جنسی داشته اند از اهمیت بیشتری برخوردار است . در این چکاپ ها از معاینه ، تست پاپ اسمیر و سونوگرافی برای بررسی مشکلات زنان استفاده می شود .

تست های ضروری در چکاپ دوره ای

برخی از تست ها برای خانم ها ضروری است . این تست ها برای خانم هایی که ازدواج کرده اند شامل تست پاپ اسمیر می شود که برای تشخیص سرطان دهانه رحم استفاده می شود . زنان باید هر سال این تست را انجام دهند . معاینه رحم و سونوگرافی از دیگر روش های تشخیصی در چکاپ دوره ای است . ماموگرافی روشی تشخیصی برای بررسی سرطان سینه می باشد که در دختران بالغ نیز انجام می شود .

جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی با دکتر اعظم مهدوی متخصص زنان و فلوشیپ لاپاراسکوپی و نازازیی از فرانسه  با شماره های ۲۲۷۴۲۲۶۳ – ۲۲۷۰۶۳۷۰ تماس بگیرید برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

دختران چه زمانی به دکتر زنان مراجعه کنند ؟

دختران بالغ یا نوجوانی که بعد از شروع پریود خود علائم غیرطبیعی نظیر درد شدید قاعدگی ، وجود ترشحات زیاد ، درد در ناحیه زیر شکم مشاهده کرده اند حتما به دکتر زنان مراجعه کنند زیرا این علائم می تواند هشداری برای بیماری هایی نظیر کیست تخمدان ، اندومتریوز و یا نازایی باشد .

دکتر زنان در شمال تهران

مراجعه به دکتر زنان در سنین یائسگی نیز مهم است . زیرا در این سن ابتلا به برخی بیماری ها نظیر پوکی استخوان ، سرطان رحم و تخمدان شیوع زیادی دارد . انجام تست پاپ اسمیر برای این خانم ها در هر سال ضروری است . همچنین انجام ماموگرافی برای تشخیص سرطان سینه بعد از سن ۵۰ سالگی سالی یکبار ضروری است .

دکتر فوق تخصص زنان خوب در شمال تهران

بهترین متخصص زنان در زعفرانیه