بهترین متخصص زنان در تهران

پزشک متخصص زنان بیماری های مربوط به زنان و اختلالاتی مربوط به روابط جنسی را  تشخیص و درمان می کند. یکی از سوالاتی که اغلب خانم ها دارند اینست که در چه زمانی باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد و بهترین متخصص زنان چه مشخصاتی دارد ؟ در ادامه به طور مفصل در باره این موضوع بحث خواهیم داشت.

ضرورت مراجعه به متخصص زنان

تصور بیشتر افراد بر این می باشد که زمانی که فرد به بیماری دچار می شود باید به پزشک مراجعه کرد ولی این باور اشتباه می باشد. زیرا برخی بیماری ها علائم مشخصی ندارند و ناشناخته می باشد و تنها با تشخیص پزشک از طریق معاینه، آزمایش یا روش های تشخیصی دیگر قابل شناسایی می باشد . این موضوع در مورد بیماری های زنان از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد. خانم ها باید حداقل هر 6 ماه یکبار به پزشک بهترین  متخصص زنان مراجعه کنند تا  چکاپ کلی شوند. در صورتی که علائم مشکوکی مانند اختلال در دوران قاعدگی یا اختلال در ادرار یا رابطه جنسی بوجود آید باید در اسرع وقت به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد.

درمان نازایی

یکی از بزرگترین دغدغه های زوجین جوان بعد از ازدواج نازایی می باشد که در صورتی که مسبب آن مرد تشخیص داده نشود، زن برای بررسی دلایل و تشخیص آن به متخصص زنان مراجعه کند. دکتر مهدوی متخصص زنان در تهران با استفاده از شیوه نوین لاپاراسکوپی به تشخیص و درمان نازایی می پردازد. از جمله کاربردهای لاپارارسکوپی می توان بیماری های زنان که منجر به ناباروری می شود را تشخیص داد و همزمان آن را با لاپاراسکوپی درمان کرد. اندومتریوز لگنی یکی از بیماریهای شایع با علت نه چندان شناخته شده در گروه بیماریهای زنان  و مامایی است که حدود 5 الی-10 درصد از زنان سنین باروری را مبتلا می کند. این بیماری عموما با دردهای مزمن لگنی ، درد حین قاعدگی  یا مقاربت، قاعدگی غیر طبیعی و ناباروری همراه است. علت آن حضور بافت جدار داخلی رحم در جایی غیر از رحم و معمولا در حفره لگن است. این بافت نابجا مانند بافت طبیعی خود درجدار رحم در هنگام عادت ماهیانه خونریزی می کند و خونریزیهای مکرر حفره شکم و لگن موجب ایجاد بافت جوشگاهی و چسبندگی های گاهی شدید این مناطق می شود. بهترین متخصص زنان در تهران با درمان بیماری های رحم و دهانه رحم و تشخیص به موقع آن به درمان نازایی می پردازد. برای کسب اطلاع بیشتر فیلم های مصاحبه دکتر اعظم السادات مهدوی متخصص زنان در تهران در زمینه نازایی و بیماری هایی که منجر به ناباروری  می باشد توجه کنید.

متخصص لاپاراسکوپی

دکتر مهدوی متخصص لاپاراسکوپی می گوید :جراحی لاپاراسکوپی نیاز به یک تیم مجهز دارد . تیمی که در این زمینه تجربه ی کافی داشته باشد . لاپاراسکوپی می تواند عمل خوبی باشد در صورتی که تیم جراحی در این زمینه تجربه ی کافی داشته باشند . چون فیبروم یک جسم سختی است و در داخل آن مایع است. یک دستگاهی مانند چرخ گوشت از یکی از سوراخ ها وارد شده و فیبروم را خرد کرده و بیرون می آورد . گاهی در عمل های جراحی لاپاراسکوپی کمتر از پنجاه تا صد سی سی خون از مریض خارج می شود که این مسئله خیلی به مریض در کاهش عفونت و مشکلات بعدی کمک می کند.

لاپاراسکوپی عمل جراحی است که با کمترین جراحت برای بیمار همراه است . وقتی که ما عمل جراحی معمول را انجام می دهیم شکم را حدود ده سانت باز کرده و لایه های شکم را کنار می زنیم تا به داخل آن رسیده و عمل لازم را انجام دهیم . ولی در لاپاراسکوپی ما نیازی به این شکاف بزرگ نداریم . بلکه سه یا چهارشکاف نیم سانتی بر روی شکم می دهیم و ازطریق یکی از این شکافها لنزو دوربین را وارد می کنیم . در واقع تصویر شکم بر روی مونیتور قرار گرفته و ما تمامی اعضاء شکم را با بزرگ نمایی چندین برابر بر روی مانیتور می بینیم .

برخی  از خدمات دکتر اعظم السادات مهدوی ، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی

با تشکر مدیریت سایت دکتر اعظم السادات مهدوی ، جراح و متخصص زنان و زایمان