۱۳ خرداد

بهترین متخصص زنان و زایمان در زعفرانیه

بسیاری از زنان صرفا در زمان بیماری و به اجبار به متخصص زنان و زایمان مراجعه می کنند و این اقدام اشتباه است. زیرا ممکن است با مشاهده اولین علائم و مراجعه به متخصص زنان و زایمان در زغفرانیه بتوان به راحتی بیماری را در همان مراحل اولیه درمان کرد.

ولی در صورت عدم توجه ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای زنان در پی داشته باشد. این موارد به سن و بسیاری از نکات دیگر نیز بستگی دارد.

دکتر اعظم السادات مهدوی به خانم های عزیز توصیه می کنند که در اسرع وقت به متخصص زنان در زعفرانیه مراجعه نمایند.

متخصص زنان در زعفرانیهاز چه زمانی باید به متخصص زنان مراجعه کرد؟

دختران باید از سنین نوجوانی و با رسیدن به سن بلوغ تا میانسالی بیماری های مختلف زنان را تجربه خواهند کرد. به دلیل آن که بسیاری از بیماری های زنان هیچ گونه علائمی ندارند، فقط با معاینه و بررسی های مرتب است که قابل تشخیص و درمان خواهد بود.

به همین دلیل از زمان شروع مراجعه به متخصص زنان و زایمان باید به طور مرتب هر ۶ ماه به مطب مراجعه شود.

این مراجعات به اندازه ای با اهمیت است که از بروز بیماری های جدی مانند سرطان رحم جلوگیری می نماید.

همچنین بیماری هایی مانند زگیل تناسلی هیچ گونه علائمی ندارد و به مرور زمان تشدید شده و خود را نشان می دهد که در صورت عدم تشخیص و درمان سریع، باعث بروز سرطان رحم می شود.

به همین دلیل است که چکاپ های دوره ای توسط متخصص زنان و زایمان در زعفرانیه توصیه می شود تا بیماری های زنان در مراحل اولیه تشخیص داده شده و درمان شود.

اهمیت چکاپ های دوره ای

بسیاری از زنان از متخصص این سوال را می پرسند که در صورت عدم مشکل باز نیاز به چکاپ های دوره ای می باشد یا خیر؟

دکتر اعظم السادات مهدوی به خانم های عزیز این نکته را بیان می کنند که ترس از معاینه و بررسی سبب می شود تا زنان به متخصص مراجعه نکنند و یا بعد از مدت طولانی این اقدام را انجام دهند. ولی باید این را دانست که برخی از بیماری ها بدون علامت رشد کرده و تنها با بررسی های متخصص زنان است که قابل تشخیص می باشد.

همچنین زنانی که ازدواج کرده اند و وارد رابطه جنسی شده اند، باید به مراجعات مرتبط خود بیشتر اهمیت دهند. در این مراجعات چکاپ هایی مانند معاینه، تست پاپ اسمیر و سونوگرافی انجام می شود که به منظور بررسی بیماری زنان انجام می شود.

تست های ضروری در چکاپ دوره ای

انجام بعضی از این تست ها برای خانم ها ضروری است و باید بعد از ازدواج حتما انجام شوند. که تست پاپ اسمیر یکی از این ازمایشات است. پاپ اسیمر به منظور تشخیص سرطان رحم انجام می شود که زنان متاهل باید هر ساله این تست را انجام دهند.

انجام تست های دوره ای در خانم های سابقه سرطان رحم و یا بیماری های زنانه مانند تخمدان پلی کیستیک و …. دارند، باید به طور مرتب انجام شود و افرادی که دارای سابقه این بیماری ها در خانواده خود هستند، در جلسه اول به متخصص زنان و زایمان این موارد را بیان کنند تا روند تشخیص و درمان با دقت بیشتری انجام شود.

در افرادی که دارای سابقه بیماری هایی مانند سرطان هستند، مدت زمان برای چکاپ و تعداد مراجعات به متخصص زنان و زایمان به نسبت سایر خانم ها کمی بیشتر خواهد بود.

در برنامه چکاپ های دوره ای معاینه رحم، سونوگرافی و ماموگرافی نیز باید انجام شود.

ماموگرافی باید از نوجوانی توسط متخصص انجام شود. این تست به منظور پیشگیری از سرطان سینه در زنان انجام می شود.

متخصص-زنان-خوب-در-تهران

دختران چه زمانی به دکتر زنان مراجعه کنند ؟

دختران بالغ یا نوجوانی که بعد از شروع پریود خود علائم غیرطبیعی نظیر درد شدید قاعدگی ، وجود ترشحات زیاد ، درد در ناحیه زیر شکم مشاهده کرده اند حتما به دکتر زنان مراجعه کنند زیرا این علائم می تواند هشداری برای بیماری هایی نظیر کیست تخمدان ، اندومتریوز و یا نازایی باشد .

مراجعه به دکتر زنان در سنین یائسگی نیز مهم است . زیرا در این سن ابتلا به برخی بیماری ها نظیر پوکی استخوان ، سرطان رحم و تخمدان شیوع زیادی دارد . انجام تست پاپ اسمیر برای این خانم ها در هر سال ضروری است . همچنین انجام ماموگرافی برای تشخیص سرطان سینه بعد از سن ۵۰ سالگی سالی یکبار ضروری است .

دکتر اعظم السادات مهدوی جراح و متخصص زنان و زایمان درزعفرانیه، در خصوص علت مراجعه به متخصص زنان و زایمان بیشتر توضیح خواهند داد.جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی با دکتر اعظم مهدوی متخصص زنان و فلوشیپ لاپاراسکوپی و نازازیی از فرانسه  با شماره های ۲۲۷۴۲۲۶۳ – ۲۲۷۰۶۳۷۰ تماس بگیرید برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

سخن آخر

به منظور حفظ سلامتی از زمان نوجوانی تا میان سالی نیز باید به طور مرتب به متخصص زنان مراجعه شود تا بتوان از بروز بیماری های جدی پیشگیری کرد. دکتر اعظم السادات مهدوی در خصوص بیماری های زنان و روش های درمان آن ها نیز از آخرین تکنیک و علم روز دنیا استفاده می کنند.

شانزده − دوازده =