شماره تماس

۰۲۱ - ۲۲۷۴۲۲۶۳

نشانی

ایران - تهران - خ ولیعصر سه راه زعفرانیه - ساختمان پزشکان زعفرانیه - طبقه ۲ - واحد ۱۰

دکتر اعظم السادات مهدوی / لاپاراسکوپی / خونریزی بعد از لاپاراسکوپی
۴ دقیقه
خونریزی بعد از لاپاراسکوپی

خونریزی بعد از لاپاراسکوپی

آنچه می خوانید...

علل خونریزی پس از لاپاراسکوپی

آیا خونریزی بعد از لاپاراسکوپی خطرناک است؟

روش های پیشگیری از خونریزی بعد از لاپاراسکوپی

  1. استراحت کامل: بعد از عمل، به استراحت کافی توجه داشته باشید. اجتناب از فعالیت‌های سنگین و تلاش برای استراحت در خانه کمک می‌کند تا خطر خونریزی کاهش یابد.
  2. مراجعه و پیگیری دقیق با پزشک: دستورات پزشک پس از عمل بسیار حیاتی هستند. به دقت از داروها و توصیه‌های پزشک پیروی کنید و در صورت بروز هر گونه ناراحتی یا خونریزی غیرمعمول، به پزشک خود گزارش دهید.
  3. رعایت توصیه‌های جنسی: در دوره‌های مشخصی که پزشک توصیه نمی‌کند، از روابط جنسی خودداری کنید تا خطر خونریزی کاهش یابد.
  4. تغذیه سالم: تغذیه مناسب و مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین و مواد معدنی می‌تواند به بهبود سریع‌تر و کاهش خونریزی کمک کند.
  5. پیگیری منظم: با پزشک خود تازه‌ترین وضعیت خود را مطمئن شوید و در صورت نیاز به تغییرات در درمان یا بروز هر مشکلی اطلاع دهید.

چگونه خونریزی پس از عمل لاپاراسکوپی را درمان کنیم؟

برای پیشگیری از این عارضه و کاهش شدت آن، سلامت جسمانی بیمار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. همچنین، پزشک نوع داروهای مصرفی بیمار و تأثیر آنها را بررسی می‌کند. برقراری روابط جنسی یکی از مواردی است که احتمال خونریزی پس از عمل لاپاراسکوپی را افزایش می‌دهد. پزشک ممکن است با بررسی شدت خونریزی، تدابیر مختلفی را برای مدیریت روند روابط جنسی برای بیمار در نظر بگیرد.

قاعدگی بعد از لاپاراسکوپی

عکس دکتر مهدوی1

دکتر اعظم السادات مهدوی

متخصص زنان، زایمان و نازایی ، جراح زیبایی زنان درسابقه كاري ايشان خدماتي مانند مدرس مركز اندومتريوز ابن سينا براي آموزش جراحي لاپاراسكوپي اندومتريوز ومسئول آموزش لاپاراسكوپي دربيمارستان ميلاد تهران ديده مي شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *